Hello 2016

1/17/2016 Karolina 0 Comments

Nowy (no może nie aż tak nowy, skoro dziś już jest 17.01) 2016 Rok to nowe postanowienia:

  1. Systematycznie prowadzić swój album Project Life - przynajmniej dwa wpisy w miesiącu.
  2. Schudnąć, a jak. Co roku ta sama śpiewka, ale może tym razem będzie lepiej. Ba! Na pewno będzie lepiej.
  3. Znaleźć czas by przynajmniej 3 razy w tygodniu poświęcić 30 minut na język japoński.
  4. Podróżować, podróżować i jeszcze raz podróżować!
  5. Nauczyć się przynajmniej 3 nowych rzeczy w Nowym Roku.
  6. Znaleźć więcej czasu dla rodziny i znajomych.
  7. Ukończyć II rok studiów.
  8. Przeczytać przynajmniej 52 książki.
  9. Doceniać ludzi, których mam obok siebie bo w każdej chwili może ich zabraknąć. 
Kolejność jest totalnie przypadkowa, ot tak jak najbardziej lubię ;)

W związku z tym, że dziś zaczęłam bawić się moim Project Life'm, stworzyłam sobie kartę na 2016 rok w formacie 3x4", którą możecie sobie pobrać (o tutaj) i wydrukować. Nic nadzwyczajnego, ale osobiście jestem całkiem z niej dumna, tym bardziej że udało mi się ją pokryć folią meatlizującą. Mam nadzieję, że już wieczorem będę mogła się Wam pochwalić gotowymi pierwszymi stronami albumu.

Pozdrawiam i życzę kolorowych snów!

You Might Also Like

0 komentarze: